Всім відомо, що знайти потрібний товар у великому будівельному гіпермаркеті завдання не з легких. Компанія Епіцентр звернулася до нас із завданням створити навігаційну систему з містким модулем пошуку, який повинен вмістити інформацію про товари та відділі, в якому його можна знайти. Ми вдало впоралися з реалізацією проекту додавши ще можливість відображати цифрові акціоннi каталоги та веб сайт клієнта, що дає доступ до опису більш ніж 500 000 товарних позицій. Так само додатково була розроблена форма зворотного зв'язку з адміністрацією, яка стала сучасною альтернативою книзі скарг та пропозицій.


Просування сайту 27.ua стало можливим за допомогою рекламного банера, показ якого відбувався в період, коли з терміналами ніхто не взаємодіяв. Модерація всього контенту відбувається дистанційно завдяки підключенню терміналів до інтернет