BS-partners - це один з найбільших дилерів побутової техніки BOSCH та SIEMENS в Україні. У новому магазині компанії вперше в галузі було використано рішення «Інтерактивна віртуальна полку».

Сенсорний кіоск і «Інтерактивна віртуальна полку» - інноваційний метод демонстрації товарів, ключовим елементом якого є спеціальний торговий термінал встановлений в торговому залі для обслуговування покупців.

В основі інтерактивного рішення лежить інноваційна роздрібна концепція, що дозволяє відобразити на сенсорної стійці всі товарні позиції без потреби тримати повний асортимент у фізичному магазині. Infovision вдалося зробити інтеграцію сайту компанії Bs-partner і швидко запустити проект, який підтвердив пряму ефективність даного каналу демонстрації.


Ергономчний інтерактивний кіоск і високу якість комплектуючих, юзабіліті і візуальна привабливість для користувача інтерфейсу системи, дозволяють створити позитивний купівельний досвід, який підвищує популярність інтернет-магазину і бренду.