Оновлення інтер'єру київського автосалону NISSAN не могло обійтися без Digital signage рішень для візуалізації модельного ряду та конфігурацій автомобіля. NISSAN вибрав сучасний спосіб подачі інформації. Це норми європейських автосалонів, відставання від яких може призвести до втрати просунутої частини клієнтів.


Для проекту нами було встановлено професійне PCAP touch дисплей 32 діагоналі, який гармонійно вписався в сучасні меблі автосалону. За словами менеджерів, які працюють в автосалоні, презентація автомобіля за допомогою сенсорного екрану - зручний інструмент, що дає можливість швидко проектувати візуальні побажання клієнта. Для проекту не довелося розробляти дороге програмне забезпечення так як система дає можливість зробити інтеграцію з веб. конфігуратором легко та швидко.