Оновлене приміщення на першому поверсі КМДА тепер відповідає всім сучасним інформаційним вимогам.



На інтерактивних екранах можна ознайомитися з важливою і корисною для киян інформацією про бюджет міста, надання пільг або субсидій в столиці, впроваджених інноваціях, діяльності міської ради, петицій, ініційованих громадськістю міста.


Проект спрямований на підвищення комфорту та поліпшення сервісів, які можна отримати в новому громадському просторі. “Тут можна - буде вирішити будь-яке питання, що стосується міської влади. Записатися, наприклад, на прийом до профільних заступників голови КМДА або керівників департаментів, зареєструвати листи або звернення. А також - за допомогою електронної системи-записатися до лікаря, в чергу в дитячий сад, отримати інші послуги,” - розповів Кличко.