30
Серпень2018
Друзі та колеги, раді представити вам перше в Україні рішення щодо закупівлі рекламного digital indoor інвентарю за допомогою сервісу programmatic-закупівель!
Infovision і Admixer Ukraine запустили продаж Indoor-реклами через технологічну платформу Admixer.TradeDesk! Легкість розміщення indoor-реклами на інтерактивних носіях за допомогою програмного забезпечення Infovision інтегрованого з Admixer.TradeDesk дозволяє швидко запустити рекламну кампанію і відслідковувати статистику в режимі онлайн. Бренди можуть тестувати різні формати, створювати креативні крос-канальні кампанії і отримувати цінну інформацію про поведінку своїх споживачів після перегляду реклами. Admixer.TradeDesk - технологічна платформа екосистеми програматики, яка допомагає рекламодавцям ефективно купувати рекламу в Діджитал-медіа через зручний інтерфейс, з використанням дати і технологій. Admixer.TradeDesk об'єднує розрізнені Діджитал-канали та оффлайн-медіа, щоб рекламодавцям в одному інтерфейсі був доступний максимальний набір інвентарю, як: Mobile, Wi-Fi, Social, Сайти телеканалів, Smart TV і різний цифровий OOH / indoor.