25
Лютий2016
Компанія Infovision Експерт в області інтерактивного Digital POS на щорічному проекті «МІЙ МАГАЗИН: 2016. ПЛАН 360 °»
Роман ІВАНЮК, Керівник відділу розробки та впровадження проектів Infovision, розповів Редакцією MTG про те, чому рітейлерам варто замислитися над впровадженням інтерактивної реклами в магазині. У сучасній роздрібній торгівлі інтеграція digital-технологій в офлайн-канали дозволяє запропонувати покупцеві новий рівень сервісу та більш високу якість сприйняття інформації на рівні магазину.
Саме тому сьогодні ритейлери прагнуть відійти від стандартних рекламних носіїв на користь інтерактивних рішень. За словами Романа Іванюка, суть інтерактивної реклами полягає в тому, що вона не просто впливає на споживача, а взаємодіє з ним. За допомогою інтерактивних сенсорних екранів можливо передати інформацію більш детально, ніж використовуючи традиційні технології друку на папері. «Інтерактивна відео=реклама залучає споживача в гру, де він займає не позицію спостерігача, а активного учасника рекламного процесу. Покупець може подивитися на рекламований продукт з певного кута, дати йому власну оцінку », - розповідає Експерт.
Infovision спеціалізується на інноваційних рекламних носіях і програмному забезпеченні для їх роботи. Компанія об'єднує команду висококваліфікованих фахівців, які готові вирішити завдання будь-якої складності в сфері виробництва інтерактивного Digital POS обладнання. Компанія пропонує реалізацію «під ключ» цифрових медіа-систем та інтерактивних інформаційних систем, спрямованих на привернення уваги покупців до товарів і послуг бренду. Інформаційно-рекламний носій від Infovision розважає відвідувачів інтерактивними іграми і стимулює продажі, а також виступає ефективним інструментом для проведення промо-акцій. Інтерактивне обладнання дозволяє отримати зворотній зв'язок від користувача, статистику його інтересів, контакти для наповнення клієнтської бази. Більш того, використання таких рекламних носіїв дає реальну економію на друку паперових брошур та каталогів. Роман ІВАНЮК зазначає, що, використовуючи дані про продажі, аналітична система Infovision завжди зможе запропонувати відвідувачам магазину або торгового центру потрібний товар або послугу.