10
Вересень2016
9-го вересня комунікаційна група №1 в Україні Dentsu Aegis Network Ukraine провела 7-му щорічну конференцію Future Lab. Це одна з наймасштабніших конференцій України, присвячена маркетингу, комунікацій та медіа в цьому році.
Організатори заходу щороку з особливою ретельністю підходять до вибору тем і спікерів. На цій конференції були запрошені спікери з різних країн (Великобританія, Ірландія, Росія, Польща), щоб дати українському рекламному ринку свіжі ідеї. А також наштовхнути вже досить прогресивних рекламних спеціалістів до пошуку нових векторів руху їх бізнесів. Учасники рекламного ринку щороку чекають початку осені, щоб почути інноваційні кейси і надихнутися. Як буде змінюватися рекламний ринок, як технології впливають на парадигму бізнесу і яка нова реальність Digital & TV programmatic - про це було багато сказано на Future Lab 2016.
У зоні інновацій компанія Infovision представила свій інтерактивний рекламний формат, який здатний сформувати емоційне ставлення споживача до торгової марки, а також створити позитивний зворотний зв'язок між брендом і споживачем.