4
Вересень2018
За запрошенням Posterscope Ukraine компанія Infovision стала учасником Future Lab 2018 - найбільшої конференції в Україні, присвяченої маркетингу, комунікаціям та медіа. Організатор заходу комунікаційна група # 1 в Україні Dentsu Aegis Network Ukraine.
У зоні інновацій ми продемонстрували свої рекламні конструкції і технологію здатну за допомогою нейронної мережі визначити і зафіксувати стать і вік аудиторії, що знаходиться біля рекламної конструкції з веб-камерою. Так само під час своєї доповіді зі сцени компанія Admixer Ukraine представила наш спільний кейс із закупівлі #DOOH інвентарю за допомогою Admixer.TradeDesk.
Як учасники заходу ми отримали унікальну можливість поспілкуватися з лідерами думок медіабізнесу та топ менеджерами провідних українських компаній. В черговий раз ми змогли здивувати аудиторію новими рішеннями по відображенню реклами та аналітиці отриманих даних, отримавши високу оцінку від комунікаційного ринку.
![](https://infovision.ua/wp-content/uploads/2023/04/IMG_20180904_120333-min-scaled.jpg)
![](https://infovision.ua/wp-content/uploads/2023/04/IMG_20180904_092700-min-scaled.jpg)
![](https://infovision.ua/wp-content/uploads/2023/04/4F1A3123-min-scaled.jpg)